Produkty zamawiamy, klikając przycisk "Dodaj do koszyka".

Więcej uwagi wymagają produkty na wagę (większość serów, wędliny, świeże mięso, warzywa, owoce i inne). Oznaczone są one w opisie jako PRODUKT NA WAGĘ, a po wejściu na stronę konkretnego produktu pokazuje się cena za podstawową porcję (podaną w nazwie produktu), a poniżej cena za kilogram produktu. Większe ilości kupujemy, wybierając z listy rozwijanej ilość porcji. Jeżeli wiec przykładowo chcemy zamówić 1 kg schabu wędzonego (porcja ok. 250 g), wybieramy w okienku "Ilość" liczbę 4. W miarę możliwości produkty te będą sprzedawane w jednym kawałku.

Produkty pakowane ręcznie (np. twarogi, masło osełka, ser mozzarella) traktowane są podobnie, przy czym ich cena jest ceną za uśrednioną wagę z zakresu pokazanego w opisie (sekcja "Waga"). Tu także będziemy prosić producentów o wybieranie dla nas porcji jak najbardziej zbliżonej do średniej wagi, chyba, że w komentarzach wyrażą Państwo inne życzenie (czyli, żeby np. twaróg krajanka ważył ponad 1 kg albo bardziej w okolicy 800 g).

Prosimy pamiętać, że podana waga porcji jest wagą orientacyjną, a ostateczna cena za porcję będzie znana dopiero w dniu odbioru produktów. Dołożymy wszelkich starań, by różnice te nie były zbyt duże, jednak prosimy pamiętać, że zawsze może zajść konieczność dopłaty z Państwa strony lub zwrotu z naszej. Obydwa przypadki muszą znaleźć swoje odzwierciedlenie na odpowiednim pokwitowaniu, które w takiej sytuacji będzie dołączane do rachunku. Sam rachunek wystawiać będziemy już na kwotę ostateczną, a dodatkowe pokwitowanie będzie tylko dowodem dopłaty lub zwrotu różnicy w stosunku do kwoty zapłaconej podczas składania zamówienia.

Jeżeli na liście Państwa zakupów znajdą się wędliny lub sery, prosimy upewnić się, że zamówienie dotrze do nas i zostanie potwierdzone najpóźniej na tydzień przed planowaną dostawą, tak, by producenci zdążyli z produkcją.

Przypominamy także o rozważnych zakupach, ponieważ zwroty mogę mieć miejsce tylko w przypadku produktów szczelnie pakowanych i trwałych. Dobrze jest zatem sprawdzić zawartość paczki jeszcze podczas odbioru i ewentualne uwagi zgłaszać na miejscu pracownikowi sklepu, który wydał towar.

Przypominamy także, że nie przyjmujemy zamówień na produkty nietrwałe, jeśli wybrano dla nich dostawę za pośrednictwem usługi Paczkomaty InPost.