Produkty zamawiamy, klikając przycisk "Dodaj do koszyka".

Więcej uwagi wymagają produkty na wagę (większość serów, wędliny, świeże mięso, warzywa, owoce i inne). Oznaczone są one w opisie jako PRODUKT NA WAGĘ, a po wejściu na stronę konkretnego produktu pokazuje się cena za podstawową porcję (podaną w nazwie produktu), a poniżej cena za kilogram produktu. Większe ilości kupujemy, wybierając z listy rozwijanej ilość porcji. Jeżeli wiec przykładowo chcemy zamówić 1 kg schabu wędzonego (porcja ok. 250 g), wybieramy w okienku "Ilość" liczbę 4. W miarę możliwości produkty te będą sprzedawane w jednym kawałku.

Produkty pakowane ręcznie (np. twarogi, masło osełka, ser mozzarella) traktowane są podobnie, przy czym ich cena jest ceną za uśrednioną wagę z zakresu pokazanego w opisie (sekcja "Waga"). Tu także będziemy prosić producentów o wybieranie dla nas porcji jak najbardziej zbliżonej do średniej wagi, chyba, że w komentarzach wyrażą Państwo inne życzenie (czyli, żeby np. twaróg krajanka ważył ponad 1 kg albo bardziej w okolicy 800 g).

Prosimy pamiętać, że podana waga porcji jest wagą orientacyjną, a ostateczna cena za porcję będzie znana dopiero w dniu odbioru produktów. Dołożymy wszelkich starań, by różnice te nie były zbyt duże, jednak prosimy pamiętać, że zawsze może zajść konieczność dopłaty z Państwa strony lub zwrotu z naszej. Obydwa przypadki muszą znaleźć swoje odzwierciedlenie na odpowiednim pokwitowaniu, które w takiej sytuacji będzie dołączane do rachunku. Sam rachunek wystawiać będziemy już na kwotę ostateczną, a dodatkowe pokwitowanie będzie tylko dowodem dopłaty lub zwrotu różnicy w stosunku do kwoty zapłaconej podczas składania zamówienia.

Jeżeli na liście Państwa zakupów znajdą się wędliny lub sery, prosimy upewnić się, że zamówienie dotrze do nas i zostanie potwierdzone najpóźniej na tydzień przed planowaną dostawą, tak, by producenci zdążyli z produkcją.

Przypominamy także o rozważnych zakupach, ponieważ zwroty mogę mieć miejsce tylko w przypadku produktów szczelnie pakowanych i trwałych. Dobrze jest zatem sprawdzić zawartość paczki jeszcze podczas odbioru i ewentualne uwagi zgłaszać na miejscu pracownikowi sklepu, który wydał towar.

Przypominamy także, że nie przyjmujemy zamówień na produkty nietrwałe, jeśli wybrano dla nich dostawę za pośrednictwem usługi Paczkomaty InPost lub kuriera DPD.